Tasarim yenilenip icerik eklenmistir. - 20/01/2014
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Vicdan Testi - Acaba vicdanlimisiniz?

Vicdan Testi - Acaba vicdanlimisiniz? İçin Etkili Aramalar :
Merhaba arkadaslar.Bana bir arkadasimin gosterdigi ve gercekten icimin bir hos oldugu bir test bu.Kendimi vicdanli biri zannederdim fakat degilmisim.Neyse sizde deneyin bakkalim vicdanlimisiniz degilmisiniz.Vicdan testini nasil yapacagimizi anlatacagim.

  • Arkadaslar oncelikle bunu aciyoruz.31. saniyeye gelince videoyu durdurup sesini kisiyoruz.
  • Simdi ise bunu aciyoruz.Bunun sesi acik kaliyor.Sonra birinci videoya gecip izlemeye devam ediyoruz.
Bakalim guluyormusunuz gulmuyormusunuz.Eger guluyorsaniz vicdansizsiniz demektir. :)

Not:Test sonucunu yorum olarak birakirsaniz sevinirim.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. ya ben baktımda hiç bişi anlamadım mal mal baktım ne güldüm nede hüzünlendim acaba vicdansızmıyım :? :)

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları:
1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.


İzleyiciler

Abone Ol!

Yazılarımıza ve her gün güncellenen içeriğimiz mail adresinize gelsin. Yukarıdaki kutuya mail adresinizi yazın !

Arac Gerecler

Blogum'un seo analizi, site analizi, istatiskleri vesaire herşey alt tarafta bulunmaktadır.
Wm Araci  Wm Araci StatCounter - Free Web Tracker and Counter Türkiye'nin En Popüler Blogları