Tasarim yenilenip icerik eklenmistir. - 20/01/2014
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Okulda İlk Hafta

Okulda İlk Hafta İçin Etkili Aramalar : -
Merhaba arkadaşlar.bir haftadır sizlere yazamıyordum.Okulum geçen hafta başladı ve yoğun bir tempoyla devam etti.Bu yüzden sizlere yazamadım.15 günlük bir tatilden sonra okul hiç çekilmiyor.
Bir hafta geçmesine rağmen alışamadım ve hala garipsiyorum.Bazern durup düşünüyorum ben burada ne yapıyorum diye.Ama birşey değişmiyor.Yatılı okumanın kötü yanlarından biri de sadece hafta sonları iznimin olması.bende bundan sonra sadece hafta sonları sizlere yazabıleceğim.
Sizlerinde okulu bu hafta başlıyor.Hepinize başarılar dilerim. :)

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

Yorum Kuralları:
1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.


İzleyiciler

Abone Ol!

Yazılarımıza ve her gün güncellenen içeriğimiz mail adresinize gelsin. Yukarıdaki kutuya mail adresinizi yazın !

Arac Gerecler

Blogum'un seo analizi, site analizi, istatiskleri vesaire herşey alt tarafta bulunmaktadır.
Wm Araci  Wm Araci StatCounter - Free Web Tracker and Counter Türkiye'nin En Popüler Blogları